6 kwi 2013

Sałatka owocowa z marchwią

Wiosno!
Hop, hop!
Gdzie jesteś?

Może taka kolorowa sałatka cię do nas przywoła?






kilka liści sałaty

3 jabłka

sok z cytryny

3 brzoskwinie

pomarańcza

4 marchewki

garść orzechów ziemnych (niesolonych)

olej rzepakowy


Jabłka przekroić, wydrążyć gniazda nasiennie. Ja jabłek nie obierałam, ponieważ skórka to bogactwo witamin. Pokroić jabłka w plasterki, skropić lekko sokiem z cytryny.

Brzoskwinie - usunąć pestki, pokroić w kostki.

Pomarańcza - obrać, podzielić na cząstki.

Marchewki - pokroić w cienkie słupki.

Orzechy - zrumienić na suchej patelni.

Olej - z 1-2 łyżki utrzeć z sokiem z cytryny. Doprawić solą i pieprzem. Można odrobinę posłodzić.

Wszystkie składniki wymieszać, polać sosem cytrynowym.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne połaczenie składników :) przydałaby mi się teraz taka lekka kolacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie ją jutro zrobię do pochrupania w międzyczasie. Kocham marchew, także dlatego, że świetnie łączy się z owocami

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...