24 maj 2013

Sałatka ze szczawiu z kiwi - wiosennie

Do tej pory ze szczawiu robiłam jedynie zupę.
Pomyślałam jednak, że może warto spróbować dodać go gdzie indziej.
Dzisiaj przedstawiam Wam iście wiosenną sałatkę.
Starałam się aby smaki były do siebie podobne i zgrane.
Udało się, sałatka wyszła smaczna.
 I pięknie wygląda. Prawda? 
Mam jeszcze w planach zrobić sałatkę szczawiową z jajkiem...




2 garści szczawiu 
1 kiwi (dojrzałego, słodkiego)
1/2 pęczka rzodkiewki
1/3 ogórka zielonego
połowa porcji sosu winegret (KLIK)
1 łyżka siemienia lnianego

Szczaw dokładnie opłukać, osuszyć. Ułożyć na talerzu.
Kiwi obrać, pokroić w półksiężyce.
Ogórka pokroić na 4 części, a następnie w plasterki.
Rzodkiewkę pokroić w plasterki.
Przyszykować sos winegret. Dodać do niego siemię lniane. Wymieszać.
Na szczawiu ułożyć kiwi, ogórek i rzodkiewkę. Przed podaniem polać sosem.


1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie wygląda i na pewno rewelacyjnie smakuje a do tego bardzo zdrowa

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...