20 mar 2014

Sałatka z kiełkami, suszonymi pomidorami i kaparami

Ostatnio nie chciało mi się nic gotować, więc na obiad zrobiłam taką oto sałatkę.
Pierwszy raz użyłam kaparów i muszę przyznać, że są całkiem ok :)




3-4 garście roszpunki
2 łyżeczki kaparów
5 suszonych pomidorów
1 kromka chleba orkiszowego lub żytniego
1 łyżka oleju kokosowego
1 łyżka słonecznika
1 łyżka siemienia lnianego
kiełki fasoli mung, 1 garść
ocet balsamiczny

Roszpunkę rozłożyć na talerzu. Ułożyć na niej pokrojone na kawałki suszone pomidory.
Na patelni rozgrzać olej kokosowy. Przesmażyć na nim kiełki fasoli mung, posypać nimi sałatę. 
Chleb pokroić w kostki, zarumienić na ciepłej jeszcze patelni, następnie dodać ziarna słonecznika i siemienia lnianego i chwilę je podprażyć. Wszystko wyłożyć na sałatę.
Wszystko posypać kaparami oraz skropić octem balsamicznym.



Zielono mi, idzie wiosna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...